to su tri pitanja :-D

to ti je pod točkom 99. Ovako: nositelji funkcija uprave - aktivni je čimbenik veze među ljudim na organiziranom radu, ta uloga obuhvaća sljedeće skupine dužnosti i ovlasti

ono što ti tražiš u pitanju je pod 2.odnosi među org. ali evo, ja sam ti sve kopirala)
1.odnosti unutar organizacije
a) s obzirom na posao
–daje inicijativu za preuzimanje i razradu zadataka, pokretanje procesa zajedničkog rada
–donošenje odluka, bira između alternativa za koje je ovlašten a koje ne ože obaviti redovnim putem odlučivanja u organizaciji
–inovacija, unošenje novih sadržaja i metoda u rad organizacije i preuzimanje odgovornosti za to
–nadzor rada i rezultata rada tamo gdje je potrebno nadopuniti redoviti sustav nadzora
b) s obzirom na osobe
-donošenje formalnih personalnih odluka
-poduzimanje mjera za optimalnu radnu atmosferu, , razvijanje osjećaja sigurnosti kod ljudi, razvija osjećaj pripadnosti pojedinca radnoj skupini i širim integracijskim sklopovima
-pomaganje ljudima u organizaciji da prošire znanja, razviju radne sposobnosti i steknu pozitivna ljudska i radna svojstva
2. odnosi među organizacijama
-upoznavanje općenitijih centara u organizacijskom sustavu i izvan njega s rezultatima rada te prenošenje primljenih uputstva na organizaciju u kojoj obavlja funkciju vodstva
-uspostavljanje i održavanje trajnog kontakta i suradnje s drugim organizacijama unutar sustava
-održavanje kontakata s predstavničkim i drugim političkim tijelima kojima je odgovorna upravna organizacija i uopće olakšavanje političkog nadzora nad organizacijom
-ostvarivanje načela javnosti u radu upravne organizacije mjerama koje odgovaraju mjestu organizacije u cjelokupnom sustavu
Funkcija vodstva s vremenom gubi karakteristike vlasti,te s vremenom porastom razine stručnosti službenika prelazi na povezivanje, kordinaciju rada i ljudi, pri čemu je sve važniji odnos prema suradnicima, olakšavanje suradnje, rješavanje sukoba, pomoć u osobnom razvoju..to je to! sretno i tebi!!
