AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Prebacivanje s faksa na faks

kninjanin

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Zna li iko išta o tome htio bih se prebacit s studija javne uprave na upravno pravo u splitu.....ili kogfa to da pitam...znam da je najbolje otić u referadu ali nisam u zagrebu pa ako neko ima kakvu informaciju neka mi javi...hvala
 

irena

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Re: Prebacivanje sa faksa na faks

sigurno si već napravio transfer...i odgovorio sam sebi...u referadu naravno, ali onu splitsku :)
 

iglavac

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
trenutačno sam studentica pravnog studija, i zanima me zna li tko koji su uvjeti prebacivanja na upravu, koji se ispiti priznaju a koji ne.:unsure:
 

majolada

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
prebaciti se možeš samo kad su upisi
priznaju ti sve ispite koje si položila a postoje na upravi
ja sam se prebacila dok sam bila 1godina i priznali su mi teoriju i engleski s polaganjem razlike jer su neki tekstovi kojih nema na pravu važni za upravu
od predmeta kojih ima na 1 godini na pravu i u upravi je još sociologija
 

baldimor

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Ja sam još uvijek student Pravnog fakulteta, a na Upravu sam došao preko prijemnog i još sam redovan student. Na Pravu su mi ostali još gp i gpp sa treće i četvrta, a na Upravi su mi priznali su od ispita:
Osnove prava, osnove sociologije, engleski 1 i 2, osnove ustavnog prava, osnove obiteljskog, statistika, financiranje, konzularno, uvod u proučavanje uprave i ustrojstvo državne uprave, a ekonomiku sam samo morao prijaviti i doći da mi lupi ocjenu.
Nadam se da sam bar malo pomogao.:wink5:
 

duda

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Da li netko zna može li se kod nas sa smjera uprave prebaciti na porezni studij.