AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Izvanredno studiranje (prednosti i nedostaci)

Lidijja

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Moze li mi molim vas tko reci ako sam izvanredni student gubim li pravo studiranja ako nisam skupila 35 ects-a u zadnje dvije godine ili se gleda dok ne padnem 8.put? Netko ako je siguran da zna. Zovem referadu ali se nitko ne javlja
Jesi uspjela dobiti službeni odgovor?
 

bihter

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Jesi uspjela dobiti službeni odgovor?
Dokle god plaćate i ne padnete 8 put na nekom ispitu možete studirati. Znam osobu koja je jako dugo na ovom faksu i već par godina nije položila ni jedan ispit, ali uredno plaća svaki upis i upisuje ponovno svake godine. Dakle, za izvanredne je samo bitno da platite, a hoćete li nešto položiti ili ne to je vaša stvar.
 

Helena40

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Pozdrav, da li se moramo prijaviti u hzz ako smo izvanredni nezaposleni studenti? Hvala
Moras ako zelis imat osnovno zdravstveno osiguranje i ne placat 585kn mjesecno ako propustis rok za prijavu.

Imas rok za prijavu od 30 dana od dana kad si izgubila status redovnog studenta. Potrebna ti je samo potvrda o statusu redovitog studenta iz prethodne akademske godine i potvrda o statusu izvanrednog studenta u tekucoj akademskoj godini. Tako sam ja napravila i poslala sve na mail HZZO koji je nadlezan za moje mjesto prebivalista. Sljedeci dan sam dobila povratni mail s potvrdom o statusu osnovnog zdravstvenog osiguranja i ponudom za dodatno zdravstveno osiguranje (placas ga 70kn/mj, kaj je zapravo sitnica). ;)
 

Rochelle

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Moras ako zelis imat osnovno zdravstveno osiguranje i ne placat 585kn mjesecno ako propustis rok za prijavu.