AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Izvanredno studiranje (prednosti i nedostaci)

reny

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Pitanje za one koji su vanredni studenti, koji su po vama nedostaci vanrednog studiranja, da li ste zadovoljni itd? Ja sam redovna studentica, ali pošto imam u planu ponavljat godinu, razmišljam da se prebacim na vanredne, al sam malo neodlučna. Jer imam u planu i zaposlit se, a inače nisam iz zg, putujem, pa sad stvarno ne znam koliko mi je to pametno. Hvala!
 

Ninek

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Pitanje za one koji su vanredni studenti, koji su po vama nedostaci vanrednog studiranja, da li ste zadovoljni itd? Ja sam redovna studentica, ali pošto imam u planu ponavljat godinu, razmišljam da se prebacim na vanredne, al sam malo neodlučna. Jer imam u planu i zaposlit se, a inače nisam iz zg, putujem, pa sad stvarno ne znam koliko mi je to pametno. Hvala!
nema nedostataka:laughing:
relativno dobro je posloženo i prilagođeno tome da radiš i studiraš paralelno..čak i na neke kolokvije možeš što je bonus na činjenicu da si izvanredni.
jedina mana je što su sad ograničili školarinu na jednu godinu, bilo je baš lijepo dvije god studirat za istu cijenu :laughing:
 

reny

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
nema nedostataka:laughing:
relativno dobro je posloženo i prilagođeno tome da radiš i studiraš paralelno..čak i na neke kolokvije možeš što je bonus na činjenicu da si izvanredni.
jedina mana je što su sad ograničili školarinu na jednu godinu, bilo je baš lijepo dvije god studirat za istu cijenu :laughing:
O pa super onda:laughing:, a šta se tiče školarine, da, primjetila sam to :sad::sad::sad: veelika šteta... a da bi pristupili kolokvijima, to sve zavisi o profesorima tj dal je uvjet tome da se dolazi na redovna predavanja?
 

Sea