AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Konzularno pravo

Helena40

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Je li dovoljno uciti po onoj skripti iz skriptarnice, ili je mozda korisno jos dodatno proci i prezentacije?
 

MMzepellin

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Ja sam učila samo preko prezentacija, no bila sam kod profesora Nevena Pelicarića, on je živuća legenda, mislim i da ništa ne znaš da će ti dati prolaz, a za ostale ne znam :) Svakako si skombiniraj skriptu i preze.
 

Helena40

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Ja sam učila samo preko prezentacija, no bila sam kod profesora Nevena Pelicarića, on je živuća legenda, mislim i da ništa ne znaš da će ti dati prolaz, a za ostale ne znam :) Svakako si skombiniraj skriptu i preze.
Imas možda te prezentacije?
 

patkica

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Može li pomoć....danas imamo predavanje iz Konzularnog prava u Gundulićevoj? Zna li netko u kojoj dvorani?

Hvala
 
Posljednje uređivanje:

Helena40

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Jel ima netko prezentacije od prof. Rusan Novokmet da mi ih posalje na mail? Ajde ljudi, malo kolegijalnosti nije na odmet. :D
 

Rade Tuga

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Ej ekipa. Zbog poklapanja sa drugim predmetom nisam bio u mogućnosti ici na predavanja. Ko vam je držao predavanja?
 

Helena40

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Evo dojmova s današnjeg roka;

Bile smo samo jedna kolegica i ja na ispitu, a ispitivala je profesorica Rusan Novokmet.

Profesorica je stvarno super i maksimalno pomaže ako se zapne te navodi na točan odgovor uz potpitanja.