AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Civilno društvo i javna uprava

Tihana I.

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Da li su predavanja obvezna za ovaj ispit u svojstvu redovnog studenta?
[DOUBLEPOST=1475846578,1475846538][/DOUBLEPOST]Da li su predavanja obvezna za ovaj ispit u svojstvu redovnog studenta?
 

andrijanak

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Da li su predavanja obvezna za ovaj ispit u svojstvu redovnog studenta?
[DOUBLEPOST=1475846578,1475846538][/DOUBLEPOST]Da li su predavanja obvezna za ovaj ispit u svojstvu redovnog studenta?
Ja sam redovni student i prosle god nisam bila na predavanjima...isla sam samo na ispit i zamolila ga za potpis nakon sto sam polozila...
 

megi.mec

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Ima li netko od studenata koji je položio ovaj kolegij ili ga polaže, knjigu Civilno društvo, Gojko Bežovan, Nakladni zavod Globus, str. 13.-96.? Nikako ne mogu pronaći tu knjigu u knjižnici fakulteta, gdje ste je vi nabavili?
 

andrijanak

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Ima li netko od studenata koji je položio ovaj kolegij ili ga polaže, knjigu Civilno društvo, Gojko Bežovan, Nakladni zavod Globus, str. 13.-96.? Nikako ne mogu pronaći tu knjigu u knjižnici fakulteta, gdje ste je vi nabavili?
Ja sam položila ispit u 9 mj...nemam knjige iskopirane, ali posudila sam ih u knjižnici Božidara Adžije....
 

Zara2511

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Usmeni je trajao kojih 10-ak minuta, ako ne i manje, ugl.biramo si 3 poglavlja iz knjige jer se mijenjala literatura, moja pitanja su bila europeizacija, razlika između udruge i zaklade te dobra vladavina, bitno je da se priča i prolaz je zagarantiran. :) I da.. izlazila sam na rok 13.02.
 

Maja69

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.