AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Zdravstveno osiguranje

SPG

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
zna li mozda netko kako funkcionira zdravstveno za izvanredne studente? Hvala :)
 

mannam

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Čitao sam da za zdravstveno treba podići "Potvrdu o duljini trajanja studentskih prava", e sad na stranici faksa nisam našao nikakav obrazac, Zna netko di se to podiže i što treba za to???
 

Tourniquet

jane doe.
Kako to ide ove godine za dopunsko osiguranje? Redovan sam student i dopunsko mi traje do kraja 10..jel treba nositi tamo samo potvrdu o redovnom studentu ili kako? Trebamo li ispuniti onaj obrazac sklapanje ugovora blabla
:wtf:
 

Marinchy

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Čitao sam da za zdravstveno treba podići "Potvrdu o duljini trajanja studentskih prava", e sad na stranici faksa nisam našao nikakav obrazac, Zna netko di se to podiže i što treba za to???
U informatickoj dvorani, u glavnoj zgradi Pravnog fakulteta, TMT 14 ulogiras se na studomat i tamo u rubrici potvrde odaberes sto ti treba. Nadleznom studentu pokazes samo indeks i on to odmah isprinta i onda potvrdu nosis na HZZO.

Kako to ide ove godine za dopunsko osiguranje? Redovan sam student i dopunsko mi traje do kraja 10..jel treba nositi tamo samo potvrdu o redovnom studentu ili kako? Trebamo li ispuniti onaj obrazac sklapanje ugovora blabla
:wtf:
Samo potvrda, ne treba taj obrazac.
 

Ina18

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
zna li netko kada se prebacujemo sa redovnog na izvanredno studiranje sta treba napraviti da bi i dalje bili osigurani ?
 

pigetic

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
Danas sam namjeravao otići po index i printati potvrde za HZZO i ZET na tmt 14 kao i svaki put.