Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.
ne kužim ovaj dio - gdje ulažete? Pitaš kao referent koji ima razvedene predmete koje tek trebaš odnijeti u pismohranu ili si u pismohrani?Kolege, bivši studenti. Zanima me u što ulažete arhivirane predmete, je li u registratore ili arhivske mape?
Da mora se, proučite pravilnik o arhivskoj građi. Prvo morate imati unutarnji pravilnik, koji dostavljate na suglasnost državnom arhivu, nakon toga se sastavlja popis po posebnom popisu šta želite izručiti i se šalje na suglasnost i tek nakon toga se ide na izlucivanja (odluka tko je u povjerenstvu za izlucivanje, u kojem roku se odlučuje...), kada odlučite da izlucujete dogovorite sa nekim tko je ovlašten preuzimati papir jer nakon preuzimanja vam moraju dostaviti kako su uništili građu i količinu uništenog i to skupa sa službenom zabilješkom saljete u državni arhiv. Pazite da kad izlucujete da isti dan preuzmu i unište.Pozdrav kolege!
Jedno pitanja iz područja arhivistike. Mora li se uništenje dokumentarnoga gradiva provesti preko ovlašteno pravne osobe koja nam može izdati prateći list za otpad ili gradivo možemo jednostavno sami uništiti (zapaliti ili sl.) i o tome sastaviti zapisnik? Zahvaljujem na odgovoru!
Hvala puno za info!Vezano za pitanje o zapošljavnju, imam razna iskustva sa natječajnih komisija, a savjet je sljedeći budi uporna i jednostavno šalji dokumentaciju i svoj životopis na natječaje, ja sam konretno uspjela u Zagrebu u roku od dvije godine pronaći si nešto ali želim i bolje, e da i još nešto nemoj vjerovati da je sve nepotizam jer nije, dakle samo složi životopis i na svaki natječaj šalji te se pripremi za testiranja jer to su blic informacije koje moraš znati. Puno uspjeha želim, Josipa
Ja bih rekla na bazi od 15. Ja sam u predstavničkom tijelu u svom gradu i tako smo donosili sve odluke, bez obzira da li je netko dao ostavku.Kad nitko nema nikakvih dilema u radu, imam ponovo ja.
Molim za pomoć kolege koji rade u lokalnoj samoupravi ili negdje drugdje gdje obavljaju poslove u svezi utvrđivanja kvoruma kolegijalnih tijela.
Općinsko vijeće ime 15 članova, sad je 1 član podnio ostavku. S obzirom na predstojeće izbore, mislim da niti nećemo pokrenuti postupak stupanja na dužnost njegove zamjene, pa će Općinsko vijeće za sljedeću sjednicu imati 14 članova.
Izglasavati ćemo izmjene Statua, koje se donose kvalificiranom većinom glasova.
Zanima me da li se sad većina računa na bazi 15 članova, koliko naše Općinsko vijeće članova ima prema zakonu, ili na bazi 14? Hvala!
Zahvaljujem na odgovoru. Da, tako bi i bilo logičnije.Ja bih rekla na bazi od 15. Ja sam u predstavničkom tijelu u svom gradu i tako smo donosili sve odluke, bez obzira da li je netko dao ostavku.
Ali kako vam piše u statutu i poslovniku o radu tijela?
Ako je osoba iz stranke, stranka odlučuje da li će staviti sljedeću osobu sa liste, bar je kod nas takva praksa.
AdBlock Detected
We get it, advertisements are annoying!
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks useful features of our website. For the best site experience please disable your AdBlocker.