AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Predavanja i potpisi

pitija

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Zanima me da li se na sva predavanja mora obavezno dolaziti? Kada obično budu i koliko traju? Redovni sam student poreznog odjela!
 

frend

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Re: Oglasna ploča, ispitni rokovi, rasporedi predavanja i sl.

Zanima me da li se na sva predavanja mora obavezno dolaziti? Kada obično budu i koliko traju? Redovni sam student poreznog odjela!
Na neka predavanja ne moraš dolaziti, jer profesori svima podjele potpise u zadnja dva tjedna semestra! Jedino neki profesori traži da se potpiše oni koji su prisutni, pa na temelju toga mogu izaći na kolokvije!
 

Sara

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Re: Porezni studij

Dobar savjet! Još nešto, iako ne trebate ići na predavanja, toplo preporučam da povremeno odete iz razloga što vam profesori uvijek kažu nešto bitno za ispit! Ja sam to propustila! :confused2:
 

pitija

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Re: Porezni studij

Dobar savjet! Još nešto, iako ne trebate ići na predavanja, toplo preporučam da povremeno odete iz razloga što vam profesori uvijek kažu nešto bitno za ispit! Ja sam to propustila! :confused2:
Jesu predavanja obično u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima? Ili u nekim trećim terminima?
 

la_barbara

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Re: Porezni studij