AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Njemački jezik I.

biny

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Re: Njemački jezik II.

Jel jako težak kolokvij? Kakav je?:confused2:
Nije težak, samo treba nekoliko puta proći tekstove i dobro ih naučiti, jer profesorica uglavnom postavlja pitanja u vezi teksta! Riječi treba naučiti prevoditi s njem. na hrv. i obrnuto. Sretno!
 

Christina

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Ja sam izvanredni student, pa me zanima malo više o predmetu! :laughing:
I ja sam izvaredni! Profesorica je u redu! Ne znam zašto je nisi zamolila da pišeš kolokvij? Uglavnom, najbolje je otići na konzultacije i sve se dogovoriti oko ispita! Ako već nisi izašla na kolokvij, najbolje je da izađeš na ispit odmah u 2. mjesecu!
 

miro

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Mene zanima kakva je profesorica na usmenom? Jel se može dobiti 2 ako se ne zna tak dobro:sad:
Neću te strašiti, ali mora se dobro znati i za dvojku, jer govorim iz svog iskustva! Uglavnom postavlja pitanja iz knjige i materijala koje ste dobili od nje na predavanjima, po lekciji oko 4-5 pitanja! Sretno i pozzzdrav!
 

ninka

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Zna netko kada su konzultacije kod prof. Husinec i gdje? Nemam potpis, jer je nije bilo danas! Hvala

I da li je kod prof. Husinec ispit iz njemačkog samo usmeni, ili ima i usmeni i pismeni dio?
 

xxxx

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Iz njemačkog I. ima i pismeni u usmeni! Ja sam izvanredni student, pa nisam mogla ići na predavanja! Znači za ispit treba znati sve što je u tekstovima? Hvala
 
Na vrh

AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!