AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.

Europsko upravno pravo

martina4

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
Da li je već netko izlazio na ovaj ispit a da je imao seminar... ako je, mene zanima da li postavlja puno pitanja iz tog seminara ili ... hvala :)
 

tiky

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
ej... proitala sam u prijašnjim postovima da Medvedović ima konzultacije u četvrtak od 14 do 15 i 30 pa me zanima dal je to tocno .. i di se održavaju konzultacije?
 

Angel

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
hvala na odg. tiky! ja sam redoviti student pa mislim samo napravit seminar koji mi je dao na predav.!
 

uli

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
da li netko zna na kojem principu funkcionira ispitivanje uz napisan seminar?
 

MAJALENA

Znam ponešto o upravi. Umjerno aktivan član.
Jučer bila na ispitu EUP , ispitivala je prof. Lana Ofak , jer je prof. Medvedović na putu , te ga neće biti ni na sljedećem roku.

Prof. Ofak je izuzetno korektna , sve najbolje ...
Odgovarale smo nas 4 cure , i svaku je pitala osnove osnova , po jedno pitanje :

Europsko Vijeće , Komisija , Sud ...
i to je bilo dovoljno za 2 , za bolju ocjenu povlašteni tužitelji , razlika uredbe i direktive .
Sve u svemu , predobra je profa , sve smo prošle i nemam riječi.

Za seminariste je još lakša priča , ocjenu iz seminara upisuju u index , kao pretpostavlja se da znaš o čemu si pisao !

idite na idući rok , nećete požaliti ! Sretno !
 

LIV

Mladi član foruma kojeg zanima uprava
ej, jel mi može netko molim vas preporučiti materijal iz kojeg bi bilo dobro pripremati ovaj ispit, i reči nešto općenito o ispitu?
hvala
 

vlatkap

Magistar foruma, a i uprave. Aktivan član.
najČeŠĆe su teme:institucije europske unije;komisija,parlament,vijeĆe ministara,agencije,europski sud...